Τρόποι Πληρωμής Home Line

 

Τρόποι Πληρωμής

 

Στο κατάστημά μας modavana.gr μπορείτε να εξοφλήσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας με τους εξής τρόπους:

 

 

  1. Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα σε ασφαλές site της τράπεζας Eurobank ή στο φυσικό μας κατάστημα
  1. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  1. Αντικαταβολή μετρητά κατά την παράδοση στην πόρτα σας ή στο φυσικό μας κατάστημα
  1. Αντικαταβολή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα κατά την παράδοση στην πόρτα σας ή στο φυσικό μας κατάστημα

 

 

Αναλυτικές οδηγίες:

 

1. Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Προκειμένου να ολοκληρώσετε την αγορά σας πληρώνοντας μέσω πιστωτικής κάρτας, οδηγείστε στον ασφαλή ιστότοπο της τράπεζας Eurobank, όπου και πληκτρολογείτε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποστέλλονται πίσω στο modavana.gr.

Η συναλλαγή σας και τα προσωπικά σας στοιχεία διασφαλίζονται από την τράπεζα Eurobank.

Ο έλεγχος και η πληρωμή γίνεται άμεσα, εφόσον έχετε συνδεθεί με την συνεργαζόμενη τράπεζα Eurobank.Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή.

*Σημειώστε πως σε περίπτωση που δε λάβετε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας (κοιτάξτε ακόμα και στα ανεπιθύμητα μηνύματα) θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να μην έχει καταχωρηθεί η παραγγελία σας στο σύστημά μας.

 

2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Για να πληρώσετε με κατάθεση σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό, απλά πατήστε "Πληρωμή Μέσω Τραπέζης" στον τρόπο πληρωμής στο check-out. Θα σας εμφανιστεί ο λογαριασμός μας στην τράπεζα Eurobank για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μετά το πέρας της κατάθεσής σας, στείλτε μας το αποδεικτικό, με ένα e-mail στο sales@modavana.gr ή επικοινωνήστε με το κατάστημά μας στο  210-2619023 έτσι ώστε να επισπευσθεί όσο περισσότερο γίνεται η παραγγελία σας.

Mετά τη λήψη έγκυρου αντιγράφου της κατάθεσης του συνολικού ποσού ακολουθείται η διαδικασία επεξεργασίας και επιβεβαίωσης της παραγγελίας και σας αποστέλλονται τα σχετικά ηλεκτρονικά μηνύματα.

Σε περίπτωση που μέσα σε τρεις εργάσιμες ήμερες δεν μας έχετε στείλει τα παραπάνω στοιχεία, τότε η παραγγελία σας θεωρείται άκυρη.

Προσοχή: Σε περίπτωση που η κατάθεση πραγματοποιηθεί από άλλη τράπεζα, εκτός των ανωτέρω συνεργαζόμενων τραπεζών, τα έξοδα μεταφοράς τραπέζης θα επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη, διαφορετικά η παραγγελία δεν θα εκτελείται, μέχρι να τακτοποιηθεί η οικονομική διαφορά.

 

3. Αντικαταβολή στην πόρτα σας

Τα  προϊόντα έρχονται στη διεύθυνσή σας με  την ACS Courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο τη στιγμή της παραλαβής, με μετρητά ή με την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.

(Εξαιρούνται οι παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα μεγάλου όγκου/βάρους).

Το επιπλέον κόστος αντικαταβολής, ανέρχεται στα 2,20€ και αφορά αποστολές σε όλη την Ελλάδα.

 

4. Παραλαβή παραγγελίας και εξόφληση του ποσού στο κατάστημά μας

Για να παραλάβετε και να εξοφλήσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στο κατάστημά μας, απλά επιλέξτε παραλαβή από το κατάστημα στον τρόπο αποστολής.

Όταν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί θα σας στείλουμε ένα sms στο κινητό σας έτσι ώστε να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας είναι στο κατάστημα και μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε. Αν δεν λάβετε το σχετικό sms στο κινητό σας, σημαίνει ότι η παραγγελία σας δεν έχει μεταφερθεί ακόμα στο κατάστημά μας.

(Οι παραγγελίας παραμένουν στα καταστήματα προς παραλαβή έως και 10 ημέρες μετά την ενημέρωση του πελάτη)


Σημείωση1: Υποχρεωτική είναι η έκδοση απόδειξης λιανικής ή τιμολογίου πώλησης. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα πλήρη στοιχεία τους:  Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., Διεύθυνση έδρας και επάγγελμα.

 

Σημείωση2: Προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες «Κουρτινόξυλα & είδη σκίασης» και «Κουρτίνες», έχουν τρόπο πληρωμής αποκλειστικά μέσω «πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας» ή «κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό».